Не проста вырашаць праблемы, а лепш працаваць

Жизнь сельских Советов

Днямі адбылася чарговая «прамая тэлефонная лінія» старшыні раённага выканаўчага камітэта І. І. Марковіча з насельніцтвам раёна.

Традыцыйныя «прамыя лініі», калі любы жыхар раёна можа напрамую задаць хвалюючае пытанне старшыні райвыканкама, старшыні раённага Савета дэпутатаў, кіраўнікам асобных службаў, сталі папулярнымі і чакаемымі ў народзе. Аб гэтым гаворыць рост колькасці тэлефанаванняў. Хаця штомесяц паступае нямала званкоў, якія аператыўна разглядаюцца, жыхары раёна не губляюць актыўнасці. Жыццё ідзе наперад, і заўсёды знойдзецца праблема, якой хочацца падзяліцца. На гэты раз на «ПЛ» пазваніла 15 чалавек. Адразу заўважым, што шэраг зваротаў былі б вырашаны непасрэдна службамі, куды папярэдне маглі звярнуцца заявіцелі. Напрыклад, растлумачыць парадак пастаноўкі на чаргу для атрымання жылля або прыняць заказ на патрэбны тавар у стане адпаведныя арганізацыі. Але старшыня райвыканкама і іншыя ўдзельнікі «ПЛ» бралі на сябе ўсе пытанні — людзі вераць уладзе і непасрэдна звяртаюцца ў вышэйшую інстанцыю ў раёне, давер трэба апраўдаць. Тым больш, што яднанне з народам дазваляе зрабіць вывады, дзе трэба спытаць з кіраўнікоў за работу з людзьмі і патрабаваць лепш працаваць.

Асноўная праблема, якая хвалюе верхнядзвінцаў, выклікана анамальным надвор’ем — моцнымі ападкамі. Гэтай тэме былі прысвечаны пяць тэлефанаванняў. Жыхароў раёна непакоіць ачыстка ад снегу ўласных падвор’яў і пад’ездаў да дамоў у райцэнтры, вуліц вёсак Садкоўшчына, Відокі, Буракова. Кіраўнік раёна даў даручэнне тэрмінова правесці ачыстку ўказаных участкаў і ўвогуле — актывізаваць барацьбу са снегам. Расчысткай дарог і вывазкай снегу сёння займаюцца не толькі камунгас і дарожныя арганізацыі, у гэтай важнай справе актыўна ўдзельнічаюць сельгаспрадпрыемствы, іншыя суб’екты гаспадарання, самі жыхары раёна. У цэлым стыхія не перашкодзіла жыццядзейнасці раёна, пастаўлена задача аператыўна рэагаваць на звароты грамадзян па расчыстцы дарог, рабоце абслугоўваючых службаў.

На «ПЛ» былі выказаны прэтэнзіі па рабоце платнай гарадской аўтастаянкі — на погляд апанента, кошт паслуг не адпавядае іх якасці. Тэрміновага рэагавання патрабуе праблема гандлёвага абслугоўвання жыхароў вёскі Лявонішана. У вялікім населеным пункце магазін два дні на тыдзень закрыты на выхадныя, бо тут працуе адзін прадавец. Рад пытанняў датычылі забеспячэння вадой: жыхары прыватнага дома па вуліцы Савецкай райцэнтра хацелі б мець водаправод, гаспадароў з Сонечнай вуліцы хвалюе праблема частага адключэння вады на ўчастку горада, які прылягае да воданапорнай вежы, паступіў званок і аб неабходнасці водазабеспячэння новабудоўлі ў в. Яніна. Былі іншыя тэлефанаванні асабістага характару.

Жыхароў аднаго з інтэрнатаў у мікрараёне непакояць вялікія сумы плацяжоў за электраэнергію, якія даводзіцца ўносіць па паказаннях агульных лічыльнікаў. Гаспадар з в. Чыстаполле ўзняў праблему забеспячэння дрывамі — уладальнікі прыватных дамоў хацелі б набываць так званыя абрэзкі ў лясгасе або на заводзе сталярных вырабаў, але гандаль імі там не вядзецца. Аб сваіх бытавых патрэбах на «ПЛ» паведаміў інвалід дзя-цінства з в. Відокі.

Відавочна, прамая сувязь з уладай дае людзям адчувальную карысць. Кіраўнік раёна ўважліва выслухаў усіх, хто пазваніў на «ПЛ», і даў канкрэтныя даручэнні па станоўчаму разгляду заўваг і просьбаў. І. І. Марковіч звярнуў увагу кіраўнікоў служб на неабходнасць своечасова рэагаваць на патрэбы людзей, імкнуцца працаваць так, каб папярэдзіць праблемныя пытанні.

На ўсе звароты аўтары тэлефанаванняў атрымаюць пісьмовыя адказы.



Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *